Jesteś tutaj: Start / Władze Teatru

Władze Teatru

Dyrektor: Jan Polak

tel.: (54) 231 47 60/61 (wew.: 33)

adres e-mail: dyrekcja@teatrwloclawek.pl

  1. Działalnością Teatru kieruje Dyrektor, który reprezentuje Teatr na zewnątrz i jest za niego odpowiedzialny.
  2. Dyrektor kieruje Teatrem przy pomocy Głównego Księgowego z zachowaniem zasady jednoosobowego kierownictwa.
  3. Dyrektor wydaje zarządzenia regulujące funkcjonowanie Teatru.
  4. Dyrektor odpowiada w szczególności za:
    1. realizację zadań statutowych i planów działalności Teatru,
    2. gospodarkę finansową Teatru, w tym gospodarowanie mieniem instytucji,
    3. politykę kadrową: zatrudnienie, awansowanie i zwalnianie pracowników oraz podejmowanie wszelkich decyzji w sprawach personalnych,
    4. odpowiednie warunki pracy, przestrzeganie przepisów BHP, zabezpieczenia ppoż. oraz inne zadania wynikające z przepisów szczególnych.
  5. Dyrektor jest przełożonym wszystkich pracowników Teatru.
  6. Dyrektor w imieniu pracodawcy, którym jest Teatr, wykonuje w stosunku do pracowników wszystkie czynności z zakresu prawa pracy.
  7. W przypadku nieobecności Dyrektora pracą Teatru kieruje Główny Księgowy lub inny pracownik upoważniony przez Dyrektora Teatru.
  8. Dyrektora powołuje i odwołuje Prezydent Miasta Włocławek.

 

Główny Księgowy: Jolanta Stanny-Jeżewska

tel.: (54) 231 47 60/61 (wew.: 36)

adres e-mail: ksiegowosc@teatrwloclawek.pl

  1. Podlega bezpośrednio Dyrektorowi Teatru.
  2. Głównemu Księgowemu podlega Dział Księgowy.
  3. Kieruje całokształtem spraw z zakresu rachunkowości, sprawozdawczości i gospodarki finansowej.
  4. Dokonuje kontroli kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych i finansowych oraz ich zgodności z planem finansowym.
  5. Do kompetencji Głównego Księgowego należy w szczególności:
    1. nadzór nad prawidłowym prowadzeniem gospodarki finansowej,
    2. kontrola legalności dokumentów,
    3. sporządzanie planów i sprawozdań finansowych,
    4. nadzór nad prawidłowym naliczaniem i terminowym odprowadzaniem podatków, składek ZUS i innych zobowiązań wobec budżetu,
    5. stałe analizowanie przychodów i kosztów Teatru,
    6. przestrzeganie przepisów związanych z finansami Teatru,
    7. cykliczne sporządzanie raportów i przekazywanie Dyrektorowi informacji dotyczącej bieżącej sytuacji finansowej Teatru,
    8. przeprowadzanie kontroli wewnętrznej.